Now I will tell you what I've done for you

50 thousand tears I've cried. Screaming, deceiving, and bleeding for you, and you still won't hear me..
Tummen ner för att det är så kallt hela tiden att man inte bara kan sätta sig någonstans utan att frysa, men tummen upp för att jag får ha på mig en massa kläder! : D Nu slipper man försöka att klä upp sig bara för att man kan, och man behöver inte ha på sig minimala kläder. Alltså jag är ingen klädmänniska, I really ain't. Okey nog är det härligt att se bra ut men ingenting går upp mot att bara dra på sig ett par mjukisbyxor och en alldelens för stor tröja :) Mmm! Ain't life good?


New day, new adventures hoppas jag i alla fall på. Jag vet dock inte vad jag ska göra idag fram till hotellet, men det är ju alltid det okula proceduren då man gör den överslagshandlingen - sitta vid datorn. Eftersom du inte vet om du ska gå ut eller om du ska göra något vettigt här hemma, så därför sätter du dig vid datorn. Och eftersom det säkert inte komma hända nägonting så kommer jag att sitta här, hela dagen, eller i alla fall fram till jag inser att jag måste byta om och dra till Alexandra. Go to hell Oh Holy Freacking Pathetic Marlene.


Nu har jag tänkt... Nä, okey, jag har inte tänkt jag bara sitter här och inbillar mig själv att jag tänker. Jag har faktist inte den blekaste vad jag ska göra och jag kommer nog sitta här tills... Ingen är ju änns vaken i det här  huset! Okey pappa är vaken men han ligger i sängen med datorn och knappar och håller på. Honom har jag redan retat idag så jag har slut på idéer. Jag ska i alla fall börja med att klä mig klart. Sedan måset jag komma ihåg att skicka iväg Nics jacka och bok så att hon får dom någon gång. Jag lovar jag kommer att glömma det idag också, jag är extremt bra på att glömma. Anyways, ciao!


Evanescence - Going under

Solitude*
vacancy <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0