More than average.

Beautysleep brukar man säga. Och då kan jag lova att jag är God Damn Beautiful! Med över 12 timmars sömn så måste jag väl ha blivit en aning snyggare. Det syns dock inte på utsidan but I can feel it on the inside, och det är väl den som räknas.
When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies.
New day, new adventures. Blä för nya dagar, blä för samma problem, blä för skolan och blä för att jag inte kommer att göra någon läxa idag även fast jag verkligen måste. Med tanke på att svenskan ska redovisas imorgon.


Sitter i min ensamhet och sjunger för.. dom som ofrivilligt blir utsatt för det. Sedan har jag väldigt svårt för att sitta still med tanke på att alla sånger är så himla dansvänliga! Plus att jag sitter och hostar och snörvlar och kraxar mig för att kunna leva. Varför kan jag inte bara bli frisk någongång? Jag har ju varit sjuk i ungefär en vecka, om inte mer. Vem räknar sjukdagar?


Cause you're hot then you're cold, you're yes then you're no, you're in and you're out, you're up and you're down, you're wrong when it's right, It's black and it's white, we fight, we break up, we kiss, we make up
Jag har fått tillbaka min borttappade musikmani, thank God! Jag saknade den som satan alltså, helt otroligt att jag faktist förlorade den överhuvudtaget. Nu ska jag bara försöka få tag i massa ny musik, jag tror att jag bara är för megaless på den jag har just nu. Jag säger ju bara att vem som helst är ju free att skicka mig musik, eller ge förslag i alla fall. I need some new shit!


Katy Perry - Hot n cold

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jagälskardig <3

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha vad roligt att jag inte är den enda som faktiskt cyklar istället för att köra bil ;)

Jag känner mig inte lika mobbad nu för det ;D

2008-10-06 @ 13:16:11
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Oskar

Eller hur. Vi är liksom fit for fight medans de snart rullar runt ;) Och bensinen liksom. Svindyrt nu ju. Dessutom är det bättre för miljön med cykel ;)

2008-10-06 @ 13:31:59
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0