Lyckslig - lycklig i Lycksele.

Denna dagen har faktist varit ganska bra med tanke på att det är en Tisdag. Fysik är ju dock aldrig roligt men man måste ju härda, och provet på Torsdag kommer jag aldrig att klara men det är ju en annan femma. Skippade svenska också, sista lektionen före lovet, så nu behöver jag inte ha mer svenska i på två veckor. Dock så måste jag läsa ut en bok och skriva en romananalys innan på fredag, usch. Kom fram idag med Robert att inga ämnen i skolan är nödvändiga egentligen, så jag fattar inte varför jag orkar :D
I alla fall så har jag franska nu som jag måste göra tills imorgon så jag borde dra mig till Ante nu.


Still så taggar jag för halloween. Satt med Ante och Kaka idag och snackade om det, så då blev jag ännu mer taggad, om det nu gick. Sedan så sitter jag bara och äggar festarmusik så jag håller på att dö just nu. Blir så sugen på att festa i helgen också, men det har jag faan inte råd med! I så fall så får någon bjuda mig på allting, haha. Jag har redan insett att jag har ändå inte råd med allting som jag ska göra sedan, usch för pengar.


I wanna spend, my nights and days between your arms, every day, breathing your love. And even in my dreams I wanna be kissing your lips, baby, breathing your love. Jag vet inte riktigt varför men jag blev på galet festarhumör, jag tror det är låten som gör det. Jag har blivit helt kär i Darins nya låt Breathing your love, jag inte sluta lyssna på den. Finns inget en bit av min kropp som inte vill dansa alltså! Jag måste nog sluta lyssna på musik, det förstör mig. Jag kan inte tänka på annat när jag är danssugen alltså, haha.
Men i alla fall så måste jag till Ante nu för att plugga, ciao!


Darin feat. Kat Deluna - Breathin' your love

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
baby breathing your love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0