Love the air and hate the unfaire.

All of this and all of that, sit down and take of your hat.
Life is just an illusion and so are you, it's so much easier if you just do what you do.
Nothing will ever matter as long as you don't, I will not cry if you promise you won't.
I believe in you, and I know you do too. I suck as much as that do.
Denna dagen har, precis som alla dagar gjort, gått i ultrarapid. En del av mig hoppar av glädje och vill pussa alla medans en del av mig vill gråta och skära sönder mina handleder. För visst är det härligt när tiden går fort med tanke på att det är snart lov och halloween (som jag ska snacka mer om snart) men det är inte så roligt när man har hundra saker man borde göra innan. Visst så kommer jag nog inte att göra någonting av det som ska göras så jag kommer inte få njuta av lovet heller så det spelar egentligen inte så stor roll hur jag gör. Jag är så förutsägbar, jag måste ändra mig! Och det ska jag bannemig göra, jag ska prata med massa lärare i veckan och fixa till det här nu. Om det är en tid då man ska ta tag i sitt liv så är min tid verkligen nu, så jag ska följa mina instinkter och göra det.


Halloween är ju snart här, jag säger snart för att jag är optimist och för att "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" - despite vad jag sa till dig förra helgen Oskar, haha. Och jag har faktist bara en sak att säga om halloween och där är att JAG ÄR FETTAGGAD SÅ JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ! Jag kommer att dö av övertagg denna gången alltså, det är helt SJUKT galet fackat hur jag kan tagga för något såhär hårt. Alltså jag har tryckt upp alla mot väggen och sagt att dom ska vara hemma på halloween OCH DET SKA NI OCKSÅ VARA. För jag tänker ha the time of my life alltså, and I'm going to dress out to something! Jag sitter bara och knopar på vad jag ska vara för något och jag och Alexandra bestämde att jag skulle pimpa min cykel och göra en This-Weekend grej. Så jag kommer förmodligen att ha träningsverk i benen i en vecka efter halloween, but I don't mind. Jag ska försöka tagga till mig fest hos Bästis, jag vet att du vill älskling så det är bara du tigger till dig huset :D


Men nu ska jag väl försöka sova, även fast det inte kommer att gå och jag kommer att vara omegatrött imorgon med tanke på att jag måste duscha innan skolan. Så ciao, ciao, hemskt mycket ciao!
Måste bara tillägga en dikt som Jonas - JN - skrev till mig: "smet, marlene är het"


jag känner Rickard :D



The Killers - When you were young
Solitude* vacancy,<3
alexander östlund,
I miss the way you kissed
I miss to see you smile
 I think about the times we had
 but only for a while

 I cry because I'm hurt
 I cry to figure out
 I don't know why it came to this
 what this is all about

 I sit and stare at me
 I sit to keep me up
 I try to keep my head up high
 and try to make it stop

 I hate the way I look
 I hate to see me cry
 I can't go on my life like this
 and still not knowing why

I love you with my heart
 I love you til the end
 I only say what's really true
 my heart will never mend.

Kommentarer
Postat av: Jen

Mouahaha min film!

2008-10-14 @ 00:08:08
URL: http://delius.blogg.se/
Postat av: M

haha tur att du skrattade lite :D

2008-10-14 @ 00:15:49
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: M

Jag brukar spela den låten på Guitar Hero ;P

2008-10-14 @ 00:18:02
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0