Just another day.


Why is the sun still shining upon me?
Another day, another glory. Fuck that, jag har ingen glory kvar. Vad jag behöver nu är en härlig själ som kan slita mig ur detta hell och göra någonting med mig så jag slipper att tänka. Vad som helst skulle duga. Med tanke på att jag inte orkar gråta mer och jag får inte ta livet av mig för.. någon. Så har jag sluta på ideér och vet faktist inte alls vad jag ska ta mig till. In the moonlight, your face it glows like a thousand diamonds, I suppose. And your hair flows like the ocean breeze. Not a million fights could make me hate you. You’re invincible, yeah, It’s true. It’s in your eyes where I find peace.


How can you live when life has gone away. Jag orkade inte med skolan idag, så jag sov. Sedan orkade jag inte med att sova längre, så jag gick och duschade. Men man kan ju inte duscha en hel dag, plus att jag tänkte alldelens för mycket i duschen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra fram till 13.20 då jag måste vara på skolan för skolfoto. Shit, jag tror aldrig jag kommer ha så svårt för att se glad ut när det ska fotas. I don't know happiness anymore, please teach me, please guide me, please show me the way. Please make me see, that life ain't over for me.


And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home
And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home
And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home
And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home
...to make you mine, stay with me tonight


Omg, if you have a heart. Please rescue me from this pain and burden. Come and take me away. Nu ska jag torka håret, klä mig och försöka göra någonting vettigt av den gnista jag har kvar. Skolfoto 13:20, skolfoto 13:20, skolfoto 13:20, you can do this.


30 seconds to mars,

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha vad bra då. Alla som jag tycker ser misstänkta ut får akta sig =DD

Indeed it is :( How will we survive?!

2008-10-07 @ 10:54:10
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Oskar

Yeeep. Jag är livsfarlig jao! Jag cuttarom jao!

Yeah, we need to stick together or else we'll be toast :|

2008-10-07 @ 11:21:09
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jag vet. Jag är fan livsfarlig på riktigt. My fists are deadly weapons jaO!

Ja och ingen gillar gammal surströmmingstoast :(

2008-10-07 @ 15:02:48
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0