Jag ser det snöar.

För tänk att det gör jag, för det snöar. Jag steg upp och sedan skulle jag smidigt försöka tigga skjuts av mamma till skolan för att det hade regnat så mycket igår, så allting är förmodligen is och jag känner inte för att dö idag. Så tittade jag ut och utbrast "DET SNÖAR", och mammas reaktion var "Nää?! Jävla skit", sen nu har hon gått runt och klagat på det enda sedan dess. Det roliga är att jag såg det direkt jag kom upp medans hon hade varit upp i säkert 30 minuter. Way to go mami, det är lixom svårt att missa tycker jag med tanke på att ett hus består av en del s.k fönster.


Fredagen är här äntligen. Ska bli skönt att få helg så att man kan fara till Umeå och till hotellet, hihi. Dock så måste jag upp halv 6 imorgon och dela ut bröd och sen måste jag göra en jävla massa skolarbete på söndagen, usch. Men nu ska man inte blicka fram så långt, onödigt att överdriva.


Men nu så ska jag bege mig till köket och dricka lite te. Har packat gymkläder så efter skolan blir det gym, yes. Sedan så slutar jag 14:20 idag, skönt, plus att fredagar är värsta datadagarna. Med tanke på att jag har både databaser och programmering. Catch you on the flipside, ciao!


Dj Cammy - I wanna grow old with you

Solitude* vacancy, <3
alexander östllund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0