Jag har försökt allt jag kan.

Alltså gårdagen, det finns inga ord! Jag har inte haft så roligt på ett väldigt bra tag faktist, plus att jag tror aldrig jag haft såhär ont i fötterna - någonsin. Jag tror att om min sjukgymnast vetat vad jag gjort igår så hade han nog agat mig. Nu har jag suttit och lirat Guitar Hero bara för att fördriva tid, plus att det är faktist galet roligt. Det blir bara roligare och roligare ju duktigare man blir, dock klarar jag bara knappt medium. Övning ger färdighet.


Gårdagen började med att jag klev upp halv 6 för att dela ut bröd. Så jag och Ante körde runt och delade ut bröd till klockan 8, då han skjutsade hem mig. Så jag gjorde mig iordning och klockan 9 hämtade han mig och Valentina och det bar av till Umeå. Ditvägen bestod mest av att ta igen massa snack, som jag hade med Valentina, och sång. Det var min älskade taggar skiva, och min bålforsskiva, som snurrade runt, runt, runt hela vägen till Umeå. Väl framme så parkerade vi bilen coh drog ut på stan, då klockan var kring halv 12. Ante var hungrig, ovanligt, så han ville äta. Men eftersom det var 2 tjejer och 1 kille så blev det nägra affärer innan vi sprang runt och hoppades på att någon kinarestaurant skulle ha öppet. Dock så blev det Valentina som bestämde att vi skulle äta på 3 kronor, vem åker till Umeå och äter pizza eller hamburgare? Det är som att gå ut och äta och beställa korv och makaroner! Anyways så åt vi och sedan så drog vi ut på jakt efter en massa grejor. Jag tror bannemig att vi gick på varenda klädes- och skoaffär som finns inne i stan. Men med tiden så började Ante tjata om att biljetten gick ut och Valentina om att hon måste hinna hem innan bion klockan halv 8. Jag fick ett sammanbrott och köpte ett par skor för 500kr som jag säkert inte kommer använda särskilt många gånger, mer än på halloween. Sedan så drog vi ju och min telefon hade dött och mobilbilladdaren funkade inte så jag blev asförbannad och tjurade i nästan 1 timme. Min tjurighet bröts p.g.a den Galna busschaffören. För han körde om oss först på en 70 väg, och vi körde lagligt. Sedan så kom vi om honom för att han släppte av massa människor så såg vi inte till han längre. Sedan så kom han emot oss och la sig bakom oss, skakade på huvudet och blåste om oss, på en 70 väg, i 90 - framför en hastighetskamera! Wtf?! Så då blev Ante lite störd men jag blev flygförbannad. Så jag taggade sönder Ante tills adrenalinet flödade som tusen forsar genom båda våra kroppar och vi körde ikapp bussjäveln som låg i 110-120. Vi fick aldrig riktigt en chans att köra om men sedan blåste vi om honom, och vi var tvungen att ta i med 160km/h! Resterande vägen till Lycksele lekte vi sönder honom genom att låta han komma ikapp och när han ville köra om så drog vi på och blåste iväg. Det var så roligt att det finns inte, jag var så taggad att om någon hade kommit ivägen hade jag slagit ner honom.


När jag kom hem så fixade jag till mig, åt och väntade på Marie. Hon ringde och jag drog ner mot henne men blev mött på gångstigen av en bil som hämtade upp mig. Drog till Runken för dricka och sedan får vi till Annie. Där väntade ett antal tjejer på oss som satt kring ett bord och samtalade. Vi började med att försöka spela ett drickspel då några fler tjejer kom och vi var då kring 13 stycken. Några gick över till en granne och lånade en kortlek och sedan så satte vi igång. Det var extremt roligt fast det blev ett ganska långt spel, med tanke på att vi var ju några stycken. Kring halv 11 så drog jag och Mary till hotellet, tog en shot och väntade på Henkebenk och Osskie. Sedan kom fler och fler av tjejerna och när Benk äntligen kom så drog jag med Mary till dansgolvet och där stannade jag ungefär tills hotellet stängde. När någon bailade så hämtade jag upp någon annan. Jag träffade dock K-man, Runken, Frida, Jonas, Moa och många fler på hotellet också som jag dansade med. Efter hotellet så vart det Ansiapizzeria för jag, Mary, Benk, Osskie, Lillebror, Hanna och Linnea. Jag tror aldrig att jag någonsin har haft så svårt för att få ner en pizza i hela mitt liv, men nästan hela gick ner. Spyfärdig och glad så skjutsade Linnea hem mig kring 3 och jag la mig ned för en välförtjänt sömn, som dock bara varade i ungefär 7 timmar. Allt som allt så var gårdagen helt underbart otrolig, och galet lång. Jag var ju nästan uppe 24 timmar i sträck, ganska coolt.

Nu är jag dock väldigt pank och säljer mig snart på gatan för att ha råd med allt som står framför mig. Dock tror jag inte att jag blir så rik på det, då om ni har några förslag så ge dom gärna till mig. Nu ska jag försöka att göra någonting vettigt av denna dagen. Längt till halloween, ciao!



tjejerna hade lite svårt att sitta still,
därför ser bilderna ut som dom gör.
och för det andra så var jag inte vid mitt sinnesfulla bruk, haha.
(linjalen i bilden är 15cm)



Teddy Geiger - Night air
- For you I will
- Look were we are now

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
 I tried,
 I tried, I
 tried,
and I’m trying
Now on the inside it feels like I’m dying

Jag vet inte vad jag ska göra längre,
jag har försökt med allt
och nu vet jag säkert att det inte går
 jag kan inte leva utan sig Michael Alexander Östlund,
jag saknar dig så sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Va?? Hade du dom där skorna?! Jag såg det aldrig! Visst äre Bianco? I love 'em!

2008-10-19 @ 21:53:45
URL: http://llindb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0