It's in the programme.

Sitter just nu på skolan och har programmering, första lektionen, men ack så jobbig ändå. Även fast jag bara har 2 lektioner idag så är det ett par extremt långa lektioner så att det är inte så soft som det borde vara med 2 lektioner på en hel dag. Biologi suger hårt så att det är inte så kul att avsluta dagen heller, men jag ska försöka genomlida det.
Har ju en tid att passa klockan 5, som jag inte tänker dela med mig i vad jag ska göra, men det får ni väl veta med tiden. Annars så är jag redan hungrig även fast jag käkade för 1 timme sedan, olikt mig. Plus att jag har ingenting att göra mellan 15:50 - 17:00 så om någon har ett förslag så kom gärna med det. Jag orkar inte fara hem med tanke på att det tar ungefär 20 minuter hem och 20 minuter tillbaka så då har jag typ 30 minuter på mig att gå och i huset och göra vad? Sedan så vill jag ju helst vara i tid så 16:50 kanske jag ska vara på plats. Stannar hellre kvar på stan, outdoors.


I've got a special feeling about this och jag vet inte vad det är. Alltså jag känner mig trött fast jag är pigg och jag skulle kunna somna fast jag inte är trött. Hahah, I'm one psycho bitch. Anyways så är jag faktist glad idag, wow! Fast vissa verkar ju bara klaga på det - Oskar - så jag kanske ska gå tillbaka till att bara vara deprimerad ;) Men det tänker jag faktist inte göra, även fast kommer väl att falla in i det igen snart - vilken dag som helst nu.


Sitter och snackar om gamla telefoner och allt möjligt mellan himmel och jord, allt förutom programmering typ. Soft med tanke på att min klass består utan 3 personer så det är ganska lätt att få hjälp, liking it. Klockan är 13:37 nu, elite, apropå ingenting, haha, jag undrar när jag slutar. Men jag ska väl vända mig om och lägga mig in i diskutionen igen, bloggen anstränger jag mig i nog mycket ändå. Ciao!


Looptroop - Blood and urine
Carlene Carter - Every little thing
is the shit alltså,
kan inte sluta älska den

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0