Isn't it ironic?

don't you think? A little too ironic - and, yeah, I really do think!
It's like rain on your wedding day. It's a free ride, when you've already paid. It's a good advise, that you just didn't take. And who would've thought - it figures!
Alltså jag hatar när man inte gör någonting om dagarna, helst under lov. Att sitta hemma hela dagen och glo på sin dataskärm ger mig inte lovkänsla, men vad ska man göra när man inte har några vänner? I alla fall så var det lixom det jag gjorde igår, satt framför datorn och töntade mig. Dock så snackade jag med Jocke på skype för första gången på - ett halvår? Det var lika roligt som det var förr, I kinda missed it. Sedan ringde jag Ante kring 6 och undrade vafaan han gjorde, och då var den jäveln i Kattis - why? Så skulle han komma hem kring 7 och jag sa att han skulle ringa mig då - whish he did.


Så jag drog till Ante och han låg på sängen och såg Förhäxad - ovanligt. Sen så började halloween-snacket! Och vi snackade och planerade en massa och sedan gick vi ner i källaren och kollade hur vi skulle ställa allting där nere och så. Efter ett tag så kom Antes morsa och vi drog dit istället. Där fortsatte pratet medans Ante satt vid datorn och jag låg på hans säng med min älskade telefon, haha. Nils ringde efter 12 någongång och hade tråkigt, så jag snackade med honom tills jag uppmanade honom att gå och lägga sig. Klockan 1 så skjutsade Ante hem mig och jag kröp ner i min härliga säng - och somnada in relativt snabbt, I was kinda tired.


Idag så måste jag städa i köket litegrand, sedan funderar jag starkt faktist på att - städa mitt rum! OMG! Fast jag är inte säker på om jag orkar det än, för jag vill också försöka fixa min halloweendräkt, så vi får se hur jag gör. Hoppas på att Ante har tänkt dra med och gymma idag också, för nog för att det är lov men det är förtfarande måndag. Och med tanke på att vi inte hinner gymma andra måndagar så kan vi ju passa på idag.
Stand out on the edge of the eart. Dive into the center of fate. Walk right in the sight of a gun. Look into the new future's face.


Alanis Morisette - Ironic
30 seconds to mars - Edge of the earth

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
well isn't it ironic.
Well life has a funny
way of sneaking up on you
when you think everything's okay
and everything's going right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0