I'm back, I guess.

Jag var med om det underligaste idag alltså. Jag har ju tränat nästan sen jag började skolan efter sommaren, 3ggr/veckan, samma tid. Så jag vet hur det känns att komma ut ur gymmet efter ett pass och ta cykeln och dra hem. Men idag, första gången jag tränar sen Det hände, så kommer jag ut och det är SVART. Hade jag inte haft en klocka på mig så skulle jag tro att jag tränat i 7 timmar och att klockan var mitt i natten. Helt mysko känsla, det kändes som att badhuset hade stängt för längesedan även fast det var folk i bassängen. Det var den underligaste känslar jag har på väldigt länge, det märks verkligen att sommaren har passerat, en del av mig gråter och en annan jublar. Mixed emotions right now.


Jag klarade mig igenom biologin idag i alla fall, även fast det inte gick särskilt smort. Jag kom dit helt oförberedd och redovisade på några minuter ifrån huvudet vad jag hade läst på internet igår kväll. Det var väldigt kort och jag tabbade mig rejält genom att säga att jag inte kunde något, haha. Men som sagt så har jag aldrig varit en smooth person så det var ju bara likt mig! Jag känner mig lite back in action nu faktist, så mycket som jag kan känns. En del av mig är ju ledsen 24/7 över det som händ men jag tjänar inget på att vara ledsen. Jag försöker titta framåt och enbart framåt men det kommer ju stunder då jag vill vända och springa tillbaka, fast jag kan ju inte, du vill ju inte. Jag stannar dock upp och tänker på allt vi varit med om och hur jag saknar och värderar varenda minut av våran tid. Idag skulle vi haft 7 månader, och det är sorgligt att vi aldrig kom oss hit, men jag älskar dig fortfarande.


Just nu så sitter jag och käkar, snitzel och mos, gott. Sedan så ska jag gå ner och duscha och efter det ska jag väl plugga på matteprovet jag har imorgon. Jag kommer nog inte klara mig särskilt bra men allt är bättre än igen. Jag taggar halloween med alla fortfarande och jag inser ju att detta kommer inte sluta som jag önskar, för det gör det aldrig när jag längtar efter något. Fast Åsele vart ju världens jävla fucking hit och den taggade jag ju för i fleeera månader, jag åkte tillochmed upp från sthlm på en dag med husvagn enbart för att fara, så allt ser inte allt för mörk ut. Positiv thinking is all. Ciao!


Rihanna - Disturbia

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0