I have to stop this mess.

Nu har jag kommit in i detta igen som jag egentligen inte har råd med, festandet! Men vadå, jag kan ju inget annat än att älska det, det går ju bara inte. Så nu måste jag seriöst kolla min budget om jag faktist har råd att leva denna månaden eller om jag måste sälja mig själv om någon vecka för att kunna leva normalt. Den dagen, den sorgen som det heter.
Så, om ni inte fattade det, så blir det ju hotellet i helgen igen. Med tanke på att jag blev personligen inbjuden till en fest hos Annie så är det ju klart att jag kommer. Och då ska den trevliga skalan till hotellet senare så då hänkar jag förmodligen med tanke på att jag är beroende av att dansa. Så nu när du har sagt det till mig Marie så finns det ingen återvändo, du måste dansa med mig ;)


Skolan idag var typ helt konstigt. För det första så är alla torsdagsförmiddagar typ Teknikförmiddagar, med tanke på att jag har mina alla två lektioner med någon ur teknikklassen. Sedan så har allting flutit på helt sjukt bra, även matteprovet gick över i ett nafs. Det enda jobbiga var historielektionen, för att Heikki är som han är. Att sitta och höra han prata i ungefär 1 timme är inte det roligaste som man kan göra, I promise you. Ungefär som att höra Roland prata i 1 timme, it's not nice. Annars så har det gått i ultrarapid och snart är det ju lördag! Jag måste sluta tagga, det kommer sluta dåligt allt det här, haha.


Men nu så ska jag ner till farmor och farfar och hälsa på mina underbara kusiner, Elvira och Matilda! Så vi hörs väl förmodligen senare, ciao!


Wayne Marshall - Legalize ganja

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer
Postat av: M

2008-10-17 @ 02:35:42
URL: http://madeby.blogg,se
Postat av: M

haha, jag vill ju göra det fattar du väl :D

2008-10-17 @ 02:37:56
URL: http://madebym.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0