Grey's anatomy.

So tonight's the night. För första gången sedan jag blev tillsammans med Alexander så ska jag se det utan honom. Okey kanske inte första gången, 3:e kanske? Men denna gången är det ju utan, utan honom. Känns tungt, det har som alltid varit vårat program, ända sedan första dagen. Känns verkligen jobbigt, ni fattar inte, men jag ska försöka.


I alla fall så har jag fixat och trixat med min blogg idag! Alltså shit vad jag blir nöjd. Och helst för att jag kan skryta med att jag har gjort allting utan någon som helst hjälp, med tanke på att en viss Jonas inte var till någon större hjälp afk. Men det gick ju vägen, nu vill jag bara ha bort texten med "better days," som står under bilden. But I will make it, kan själv!


                  

Skaffade mig ett Rosa band idag, man måste ju visa att man bryr sig. Har satt det på jackan och tänker använda det varje dag :) Tycker att alla kan kosta på sig att köpa ett, 20 kronor är ingenting om man tänker på vad det går till.


3 of a kind - Babycakes

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jaja jag antar väl att jag kan förlåta dig. Men inte än! It will take time but I promise I will move on!

2008-10-09 @ 00:17:29
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0