Empty halls.

Kallt ute, det känns att hösten är här nu. Jag klädde på mig ordentligt med halsduk och allting. Mamma bjöd mig på Indo, käkade kycklinggryta även fast jag inte var hungrig. Sista tuggan svalde jag ganska tungt, hade lätt kunnat spy upp allt igen. Sedan så gick vi till linsa för att mamma skulle prova lite nya bågar för att hennes hade gått sönder.
Och jag kom faktist fram till att jag nog passar ganska bra i, nästan alla glasögon! Nog för att jag skulle bli förbannat less på att ha glasögon om jag väl fick det. Men det är alltid roligt att prova sådant som man inte är breoende av.
Efter linsa så drog vi en snabb gång genom Öhmans bara för att det var längesedan. Fanns väl lite jag blev sugen på, får fara dit och kolla mer sedan när (om) jag är på bättre humör. Jag kände att allt jag drog på mig inte passade, I guess att mitt självförtroende har åkt i botten igen. Efter snabbtitten så var det bara att dra till skolan för fotografering. Omg, omg, omg, omg.


Fotograferingen gick faktist bra. Jag måste ju bara säga, jag älskar min klass. Ni får mig alltid att vara glad och skratta och jag gjorde faktist det. Det kändes som att jag inte skulle skratta på en väldigt, väldigt lång tid, men ni lyckades. Kortet blev faktist bra, väldigt gulligt, haha. Jag, Emanuel och Jonas stå bara och i princip håller om varandra och förutom att min lugg hatade mig för tillfället så blev jag väl nöjd. Thank you guys för att ni tillfälligt Made my day.


Nu vet jag faktist inte vad jag ska göra. Finns en miljon skolarbeten jag skulle kunna göra, som jag borde göra. Men jag orkar bara inte. Jag vet inte vad jag ska skriva på någonting och jag har ingen livslust att faktist lägga ner i mina arbeten. Jag kommer att kugga alla grejor vi har i veckan, franskaprovet, matteprovet, historieredovisningen och biologiredovisningen. Med tanke på att jag inte har gjort någonting av det! Oh way to go Marlene.
Förövrigt så har det varit mitt livs mest meningslösa dag. Även fast jag har gjort saker hela tiden och nästan aldrig suttit still så har ingenting haft en mening. Helt bortkastad dag helt enkelt. Nothing matters without you, nothing.


Aviation - You were my everything
Chris Brown - With you
Jordan Sparks ft. Chris Brown - No air
Brick and Lace - Me & U
Jordan Sparks - Tatto
Jason Mraz - I'm yours
Immortal Technique - Obnoxious
Kanye West ft. Twista & Jamie Foxx - Slow Jams

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
The memories with you
will never go away
I'll be here to think of you
and wishing you my way

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha fyfeun vad gott det borde kännas ändå. Jag kör med lillebrorsans farfarcykel eftersom min också är helt körd. Det är punka och däcken är sneare än sneast =D

2008-10-07 @ 23:30:55
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0