Cold as ice.

Det är ganska väldigt kallt ute. Och jag har haft en ganska speciell kväll, indeed. Jag drog ner på stan för att kolla vilka folk som var ute, försökte få tag på Mr Upptagen på Storgatan ;p Men han svarade inte, blev hittad av Ante så jag förådde cykeln och satte mig i miljöförstöraren. Vi åkte runt ett väldigt galet bra tag innan jag bestämde att vi skulle crasha hos Runken :) Med tanke på att jag inte varit i hans lägenhet sedan han gjort om, så kände jag att det var läge nu.
Satt där och filosoferad ett bra tag innan Mr Upptagen inte var upptagen längre. Blev dock så att jag dumpade biljäveln för min älskade cykel igen och cyklade hemåt kring halv 2.


Hemvägen var ganska intressant. Med tanke på att jag, så smart och ego som jag är, försökte ta kort på mig själv. Så blixtrade min kamerablixt så in i helvette att jag fick en sån jävla ljusprick framför ögona, och den släppte aldrig. Jag vinglade där på vägen och höll tillochmed på att cykla in i någon jävla bänk, haha. Jag måste ha varit en fröjd för var ögon som såg mig. Men den bjöd jag på gott folk.


Men nu är det bannemig sängdags. Inte för att jag behöver upp till något speciellt imorgon, förutom hotellet. Men chansen att jag sover till över 22:00 är inte nog stor. Större chans att... att... att något som har extremt liten procentchans inträffar, haha. Men good night på eder alla. See you tomorrow, ciao!




Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jag vill ha dig nära
här hos mig föralltid
yours forever, Marlene

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hahah nejnej, ingen har sagt något men jag tyckte du kunde få kämpa lite ändå vilket du faktiskt gjorde ;)

Hahaha fröken kaxig på g kanske ? ;)

2008-10-11 @ 11:03:46
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0