This goes out to someone that was

once the most important person in my life
Orka att jag drömde om dig i natt, varför? Varför kan alla bara inte sluta plåga mig, lider jag inte tillräckligt redan? Jag orkar faan inte längre, I really don't. I guess you forgot about the times that we shared, when I would run my fingers through your hair. Late nights, just holding you in my arms, I don’t know how I could do you so wrong.


Vad finns det som gör en lycklig?
Skola går skit, familjen är den samma. Har jag en väldigt bra familj, som älskar mig extremt högt, men det är ju samma saga hela tiden. Om jag är hemma så gör jag ingenting, jag är med familjen, som typ ser på tv, löser melodikrysset, sitter framför brasan och bara är. Eller så ser dom på film, som alla aldrig kan enas om att se, det är alltid någon som går därifrån. Och en bror som aldrig är hemma.
Where have all my friends gone? Förlorade jag alla när jag blev tillsammans med Alexander? Det känns som att jag är helt ensam kvar. Jag måste sluta vara hemma, jag hoppar tillbaka till mitt gamla jag. Till jag som bara sitter hemma framför datorn och som ingen är med. Den jag som tänker för mycket och sover så dåligt om nätterna. Den jag som aldrig gör någonting i skolan för hon inte kan koncentrera sig och för att det spelar ändå ingen roll för jag kommer ändå göra mina föräldrar besvikna. I've hit rock bottom.


Nu måste jag väl iväg till skolan då, försöka mig på det här bajsprovet. Jag kan väl det kanska så väl, orden, men texten har jag inte änns tittat på. Jag hoppas väl att hon har mycket om orden, annars är jag körd. Jag är nog körd ändå, jag hade säkert lyckats bättre på matteprovet om jag satsat på det, även fast jag låg 2-3 sidor efter, jag har ju ändå lätt för matte så. Men då var det dags att utnyttja cykeln igen, cold days, brrrrrr. Ciao!


Aviation - You were my everything

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
damn it, I’m insane,
take away the pain
take away the hurt
baby, we can make it work
what about when you, looked into my eyes
told me you loved me, as you would hug me,

Kommentarer
Postat av: moi... your best copain!

OK, mais puis-je poser une question?

Je ne veux pas dire quelque chose? J'ai toujours été à vos côtés? ou? </3

Tycker det är förljävlit att någon måste känna/må som du :( önska jag kunde ta bort det på något sätt <3

2008-10-10 @ 08:28:51
Postat av: Marlene

Je ne comprendrai pas il vous écrirez, pardon.

Önskar jag med att du kunde, tack ändå <3

2008-10-10 @ 10:50:15
URL: http://solitudeftw.blogg.se/betterdays
Postat av: Oskar

Du är ju faktiskt rätt duktig ändå och även fast du försöker vara en bra vän har du svikit mig något enormt! Som sagt, det där med bilen kommer ta tid för mig :(

2008-10-10 @ 11:14:18
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Oskar

Hahahaha :D Nä, okejrå. Jag förlåter dig eftersom du skriver sådär. I'm a sucker for tears.

Hursomhelst så är det ju egentligen bra med körkort. Det är ju bara bilen som är hemsk!

2008-10-10 @ 14:43:14
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0