All night long.

Helt seriöst galet sjukt kul jag har haft det ikväll alltså! Delt otroligt! Att något så oplanerat och impulsivt kan bli så förbannat otroligt roligt det förstår jag inte. Jag bara bestämde mig för hotellet för någon dag sedan, raggade ihop några av mina närmaste, dom som kunde i alla fall. Sedan så blev planerna ändrande hela tiden under dagens gång och slutresultatet blev MAGNIFIKT ! Dock så saknade jag vissa personer som inte kunde/hade tid/ville/hade möjlighet/o.s.v att komma och vara med mig ikväll. Men dom som var där och dom som kom dit är jag nöjd över att dom var där.


Dagen började med att jag vaknade, förstås. Drog på stan med morsfars när mamma slutade, klockan 1. Taggade sönder fram till middag klockan 7. Klädde om übersnabbt och fixade håret och allt och Ante och Alexandra kom och hämtade mig och min älskade cykel kring, halv 8 någon gång? Vi dumpade cykeln hos Runken och drog på Shell och shoppade Red Bull. Sedan så körde Ante nästan bort allt mitt tagg genom att köra runt i skogen ute på grusvägar. Men till slut så tog han mig, och Alexandra, till Runken. Han körde hem för att lämna bilen och återvände till oss senare. Under tiden så satt jag och Alexandra och spelade ett drickarspel med Runken, Ida, och Johan. Under tiden så droppade Andreas in och sedan en del massa annat folk också, som jag totalt ignorerade med tanke på att jag nog varken kände dom eller faktist brydde mig om vilka dom var. Kring 11 någon gång så drog alla utan jag, Ante, Alexandra och Johan, som blev lämnade kvar i Runkens lägenhet, till hotellet. Men ungefär halv 12 så satte vi oss på cyklarna, Alexandra på min pakethållare, och så drog vi till hotellet också.
Väl där så träffade vi alla som var hos Runken och plus Manda. Jag stödde också på Sandra och efter ett tag så ringde min telefon och det var K-man, och han kom också dit efter en stund! Nice! Jag dansade ungefär 90% av tiden och kommer säkert att ha världens fucking träningsverk i mina ben imorgon när jag vaknar, men wtf, sånt är livet.
Sedan, precis innan 2 slaget, så drog jag upp K-man på dansgolvet för en tryckare och sedan blev jag kidnappad för en tryckare med Ante och sedan med Manda och sedan med Ante igen. Och sedan när allting dog så satte jag Alexandra på pakethållaren och brassade till Ibbes för en Late Night Pizza. Den var så ljuuuuuuuuuvligt god att det finns inget som kan beskriva det, jag åt och jag åt och jag åt. När pizzan var slut och K-man hade ringt mig ett par tusen gånger så bestämde vi för att dra oss till Ante och ha efterfest, som dock inte blev långvarig med tanke på att jag och Alexandra praktiskt taget somnade på varsin soffa och Mange och K-man satt och räknade ljus. Tillslut släpande Alexandra upp mig ur soffan och tvingade mig att cykla hem henne, till Furuvik. Sedan cyklade jag hem mig själv och here I am.


Summering av kvällen. Jag har cyklat, med pakethållar-pasagerare, från längst bort på Timmervägen till hotellet. Från hotellet till Ibbes. Från Ibbes upp på hoppbacken och från hoppbacken till Furuvik. Sedan var jag ju tvungen att cykla hem mitt egen arsel hem på Forsdala. Så jag kommer nog att vara ganska död imorgon när jag vaknar, om jag vaknar. Plus att jag har varit med mina älskade vänner och fått dansa av mig en jävla massa dansenergi så jag hoppas på att den ska hålla sig i schack ett tag nu så jag slipper lida av dansbrist. Sedan har jag fått käka den efterlängtade fyllepizzan och fått cykla på min underbara cykel <3
Så kvällen har då minst sagt inte varit fyskam. I lööööv it och jag skulle göra om det tusenfallt ! Men nu ska jag ta mig en välförtjänat tupplur tills senare idag. Ciao!


Carlene Carter - Every little thing

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
om du visste hur jag lider
om du visste hur jag känner
jag älskar dig för evigt
och inget kan ändra det som händer
men jag önskar du tar mig tillbaka,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0