Sjukgymnast aka sg.

Okey, då var det avklarat! Gick mycket bättre än förväntat. För det första så sov jag hela vägen till Umeå, lycka. Sedan så fick jag creds av min läkare. Sa att det var otroligt bra att jag inte hade ont och att jag kunde böja det väldigt bra. Dock fick jag veta att jag nog inte kommer att kunna sitta på knä under en längre tid, någonsin. Och min sjukgymnast mobbades lite för att jag haltade ypperligt lite, men sådan är han. Sa att det knäet var nice, jag kunde lyfta det och jag har ju hittat lårmuskeln. Fick ett träningsprogram och vi bestämde träff i kopieringsrummet, haha. I like that place alltså, hade jag bott i Umeå hade jag hängt där, helt klart!


Sedan vart det såklart lite shopping,
vem kan motstå att handla någonting när man är i Umeå?
Inte då jag iaf, även fast jag typ inte har några pengar.
Men jag behövde ju inte göra av med några idag nästan,
mormor var ju med. Tack för alla saker <3
Köpte några roliga saker på Lagerhause också,
jag är ju en sådan person som inte kan motstå sånt, haha.




Men nu är jag ju hemma, lagomt mör. Känner verkligen hur jag inte kommer att älska att jobba imorgon, men det är ju sådant man måste göra.
Saknar min älskling som jag inte kommer att få träffa förns imorgon kväll, om jag har tur!
Jag kan bara inte sluta tänka på dig babe, önskar du var omkring mig hela tiden!

Men nu så ska man väl hoppa in i duschen och sedan bege sig till Sis! Som turs nog inte åkte iväg idag! Lycka. Så vi får lite mer tid att vara med varandra, och idag så ska jag cykla dit så jag kan fara hem när jag själv behagar. Eller när hon behagar, så brukar det ju alltid bli, haha. <3<3<3<3

Svenska akademin - Kenneths nya
Chords - Luckiest man alive

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0