Rain.

Jaha, då var man hemma igen.
Cyklade mig till Bästis och hoppade lite studsmatta och snacka igen alla timmar och dagar som gått förlorat i veckan. Vi har ju inte sett varandra sen i Tisdags! Skam och fasa. Vi ses ju varje dag i vanliga fall. Iaf så tror jag att vi hann igenom allt roligt, och tråkigt, som hänt oss dom närmsta dagarna.
Så kom Danne ut från huset brevid, möte. Så vi snackade lite, blev taggad jag erkänner. Man blir taggad av hans närhet ungefär. Han skulle fiska och jag skulle hem och sova eftersom vissa jobbar ju imorgon. And here I am ! Blöt som sjutton och ganska beskymrad.
Men eftersom detta är min muntra blogg så måste jag ta dessa känslor och mina hörlurar och lägga mig i sängen och grubbla!

Ny dag imorgon, nya tag och nytt jobb. Pengar, pengar och åter pengar. Det är knasigt vad man gör för pengar ! ;D
Och för kärlek, vad jag gör för dig.


Afasi & Filthy - Eller hur ?!


Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0