putsarN^

Okey, då var en arbetsdag avklarad! Och nästa kommer på onsdag eftersom jag ska till min sjukgymnast imorgon, oj?
Han kommer inte vara glad på mig eftersom jag inte tränat någonting nästan sen sist vi sågs, och då var han inte glad på mig heller. Jag tränar aldrig ;( I suck.
Iaf, arbetsdagen var faktist helt okey. Jag måste bara komma mig i detta nu och bli härdad innan det kommer att flyta på bättre. Jag kommer säkert att ha världens träningsverk i armarna imorgon så det kanske är nice att jag får en day off redan.
Runken har också namngivit mig nu, putsarN^. Känns bra, I'm proud.


Rain. Shit vad det regnar och har sig.
Det åskar ju som bara den också, och blixtrar gör det av och an. Men det hör ju sommaren till!
Älskar regn, åska och dunder.


Hoppas jag kan ta mig till Sis senare idag, med tanke på att hon lämna mig här själv sen. Väldigt schysst.
Tror att jag inte bryr mig att hon försvinner sen, väldigt schysst. Du har ju en stor del av mitt hjärta vännen, klart som faan att jag bryr mig att du sticker.
Måste jag gråta för att du ska fatta? Klart som faan att jag sku göra det för din skull isf, <3


Oj vad trött jag är, tror jag ska ta mig något att käka nu. Kanske en powernap i husvagnen med spatter på taket.
Kändes lockande.


Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0