Less less less.

Ingen kan fatta hur less jag är på den här staden, det här huset, det här vädret, den här luften och allt!
Vill bort, bort bort BORT. Allting här gör mig på dåligt humör och det finns absolut ingenting att göra, det suger!
Först och främst så kan det väl bli bra väder? Så man iaf får känna att det är sommar. Okey det var väl bra väder igår men vissa jobbade ju hela dagen så det blev ju inte så mycket njuta av det, sug.

---------------------------------------------------------

Så långt kom jag igår, jag gjorde en Marlene igen. Jag är bäst i världen på att påbörja ett inlägg och sedan bli störd mitt i alltihopa och se glömmer jag bort att jag börjat skriva. Men så kan det gå, inte hela världen.


Gilla läget, NOT. Kunde jag vara på ett sämre humör? Tror inte det, elle okey det kunde jag nog men jag mår tillräckligt dåligt nu tror jag. Just nu kan jag faktist inte rå för att jag måste skriva detta även fast det är dåliga tankar och alltså förbjudet i min blogg. Det är ju mina känslor så wtf.
Jag kan inte rå för att känna att jag håller på att förlora min älskade pojkvän. Jag vet inte varför elle hur elle någonting, det bara känns som att läget trappas ner och håller på att försvinna. Det tär verkligen på hjärtat eftersom jag vill verkligen inte förlora det bästa jag har här i livet, alexander. Jag vet faktist inte vad jag ska skriva egentligen, jag försökte prata om det med Alexander igår men jag vet inte, jag finner aldrig ord för det jag känner. Det gör jag nästan aldrig, misslyckade jag.
Det känns som att jag inte räcker till. Du är för god för mig, jag förtjänar dig inte. Så känns det, verkligen. Jag vet inte varför men jag har faktist aldrig förstått varför du valde just mig, av alla tjejer du kan få så tar du mig.
Jag känner mig bara så otillräcklig just nu alltså, faan livet suger kuk.
Doubt. Fear. Enviousness. Insecurity. Vulnerability. Anger.


Hotellet igår, misslyckat misslyckat misslyckat.
Det ända lyckade var Förfest med Mange, Tony, Anna och, i sista minuten, Hanna. Manda, Mary och Linnea på hotellet.
Resten sög ganska rejält och messade upp mitt liv extremt bra alltså, det var alltså inte meningen att jag sku festa igår. Plus att jag har ångest över att jag inte ringde Jonas, I am truly deeply sorry. Jag tror seriöst att det var det som förstörde kvällen. Hade säkert blivit bra om jag bara ringt honom, dumma mig.


Kutless - Arms of love

Solitude* vacanacy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0