Inget jobb, inget liv.

Nog för att det är skönt så in i helvette att man inte behöver stiga upp tidigt på morgon för att fara till jobbet. Men det suger ännu mer att inte ha någon att ligga kvar i sängen med eller någon att spendera resterande av dagen, när man väl klivit upp ur sängen, med. Eftersom att jag är den enda på hela jorden som inte har något jobb för tillfället! Så jag är helt totally alone om dagarna och jag kan ju bara säga det att DET SUGER KUK. Antingen måste jag skaffa mig några minderåriga kompisar som inte får jobba eller så måste jag skaffa mig ett jobb. Hänga med småbarn - Tjäna pengar. Oh gee, jag vet inte riktigt vad som låter med lockande..


Bedoholic, jag trodde aldrig att jag skulle orka mig upp ur sängen i morse alltså. Det var helt sjukt. Jag vaknade förstås när älsklingens väckare ringde klockan 6, omg? Sedan fick jag inte sova förens han hade dragit på jobbet eftersom han vill ha som mest kärlek då.. I alla fall så somnade jag om och vaknade kring, 10 kanske? Somnade om, vaknade kring 12, somnade om och vaknade 15 minuter senare. Låg och grämde mig åt tanken att jag måste kliva upp någongång idag.
Klev upp kring halv 1, 1 och förflyttade mig till soffan där jag svor åt Linus jävla xbox 360 som jag inte fick till att funka. Men eftersom jag är så über smart så fick jag till det till slut ;) Spela tills klockan 2 när jag insåg att jag kanske var lite hungrig så jag cyklade hem och käkade och satte mig vid datorn.
Där jag nu tillbringat resterande av dagen, förutom när jag blev så uttråkad att jag faktist gick och städade köket... oO


Aleco kom förbi nyss och hämtade nykeln, ska följa honom till Umeå imorgon. Han ska tatuera sig.
Vi ska samåka med Bästis och hans morsa, hihi. Sedan ska vi förbi hos Dannepanne innan det är dags för tatueringen. Jag kommer förmodligen att dra på stan med Bästis efter han har varit hos doktorn, eftersom nog för att min älskling är snyggast i världen men att sitta och stirra på honom i flera timmar tror jag faktist kan bli en aning enformigt, haha. Men vi får väl se hur det blir, det ordnar sig alltid.

Nu har jag megamegamega tråkigt igen och jag vet inte vad jag ska göra tills mamma eller pappa kommer hem och gör mig mat så att jag kan fara ut och bara med Bästis, som jag inte varit med på över en vecka tror jag, helt sjukt. Gaaalet sjukt. Jag är ju van att vara med dig varje dag, detta känns verkligen konstigt. hmmm..
Var med Valentina igår också! Helt sjukt galet vad det var längesedan jag var med dig alltså gumman! Det får verkligen inte gå såhär lång tid mellan gångerna någon fler gång, shit vad mycket vi hade att säga varandra. Det var faktist nyttigt att snacka med dig, känns som att vi har det ganska lika ställt, till viss del. Och jag tror att jag verkligen behövde prata just igår, med tanke på allting som hände i lördags.
Hade jättejättemegasuperduper trevligt med dig babe, måste vi göra om någon fler gång alltså. Jagälskardig <3<3<3<3


Teddybears sthlm ft. Daddy Boastin - Little Stereo
Billy Talent - Pins and needles
- Fallen Leaves
- Burn the Evidence

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0