Början på ett bättre slut.

Nu är det slut med Marre the sad'o.
Blogg är bra för mig, gör så att jag blir av med allt jag håller inom mig, men nu ska jag ta det i en blogg om bättre dagar.
Mitt liv har ju kommit sig till bättre dagar, bästa dagar.
Muntrare blogg, muntrare liv, muntrare studier, muntrare famlij, släkt och vänner. Marre the munter.

Sommarlov !

Vad finns det att klaga om? Inget!
Precis, börjar jobba på måndag dessutom så det är verkligen ingenting Marlene har att klaga om.
Känner mig dock lite avlägsen mina vänner atm. Jag har ju knappt varit närvarande i veckan.
Studenten, festande på annat håll, Innansjön hos Danne, fiske, bott hos Aleco. Livet är soft.
Annan syn på livet is the shit.



3 månader babe,
dagarna passerar
lika fort som hjärtat slår
timmar blir till dagar
och förhoppningsvis till år
genom dimma och regn
och många glada dar
jag ger dig mitt hjärta
och hoppas att du stannar kvar


Men nu ska jag försöka göra något vettigt med mitt liv, efter jag har käkat upp dom här jordgubbarna, haha.
Så this is my new solitude, mitt nya liv, mina bättre dagar och ljusare framtid. Peace.



kS - Adelaida
Zay ft. Grand daddy - So long
Young Buck - Don't need no help
Hampus - Tusen bitar
T-roc - No shit

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0