Addicted.

Jag fattar inte detta. Alltså jag hade ju en blogg förut men skrev jag i den? Icket! Nu har jag gjort en ny och då väller det bara saker ur mig, galet! Nu vill jag skriva hela tiden, it's a curse! Och jag är fast igen. Men jag måste säga att jag är stolt över att jag faktist skriver kortare bloggar nu. Kanske bättre att skriva flera små än en megalång, inte så trevligt att läsa. Man blir snabbt less med mycket flytande text....


(mellanrum är roligt)



Oj, roligt. NOT.
Jag har ingenting att göra, träffade Älsklingen nyss. Han skjutsade hem jag och brorsan från Sis :)
Alltså oj, det känns som att det var flera dagar sedan vi sågs och ändå var det bara igår. Tiden känns så mycket längre utan dig här! Det är jättejobbigt. Plus att han nu ska jobba natt imorgon och jag måste till Umeå för sjukgymnastbesök och sedan börjar han klockan tidigt på onsdag. Så jag vet inte riktigt när vi kommer hinna träffas *broken hearted*
Kanske får hänga med honom i helgen *hoppas* Jag vill vara med dig jämt!

Jag har dessutom blivit beroende av Cola oO illa.
Känns som att jag sakta men säkert faller tillbaka i mitt databeroende. Först det här med bloggen, sen massa colaflaskor/burkar framför datorn. Och det första och sista jag gör när jag är hemma är att sitta vid datorn. Jag är så fail.




Jag och Sis käkade glass, jordgubbar, maränger och mandariner. Mums.
Vi hade massor att snacka om med tanke på att vi har inte varit med varandra på... Okey, på galet lång tid! Och nu ska hon bort. Känns väldigt tungt. Helst med tanke på att Aleco kom mitt i vårat samtal så jag hann inte änns avsluta det.. Och det var ganska viktigt samtal. Men vi har faktist Halebop båda två, det är faktist fy och skam att vi aldrig ringer varandra. Vi skulle snacka ganska länge när vi väl började tror jag. Kanske är bäst att vi inte ringer varandra, after all, haha.
Men you are my world sister, kommer sakna dig medans vi är apart <3


Nu fick jag faktist slut på saker att skriva, men jag lovar att det kommer säkert ett inlägg innan jag lägger mig. Eller så kommer det ett innan jag drar till Umeå imorgon. Jag kommer säkert ligga och nöta tankar på vad jag ska skriva här imorgon. Jag är störd. Jag vet. Alla vet. Ingen gör någonting åt saken, så ni får leva med det. Älska mig för den jag är, haha. Och älska mig för mina långa bloggar '-.-



Solitude* vacancy, <3

alexander östlund,

Kommentarer
Postat av: syrran

älskar dig me sis<3 vi borde ringa varann wtf >.< ska jobba på det !:D<3333333333333

2008-06-16 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0