The Journey has begun

Okey, då drog man ifrån tråklycksele igår då! Helt nice alltså, dock är det väl inte så nice att lämna allt det kära men.. för viss lycka måste man offra litegrand, haha. Nää nu ska jag inte vara sån.

Sundsvall är man i nu i alla fall..
Campar på IKEA parkeringen, lol. Morsan har tänkt ruinera oss redan nu.. Men I guess that's life, haha. Och nu klagar familjen redan över att jag är seg. Så man måste väl dra sig 2 meter till matbordet och käka sin frukost nu innan det bär av till shopping!

Ching-a-ling everybody. Jag hör väl av mig senare när det har hänt litegrand.


Looptroop - Puzzle

Solitude*
vacanacy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0