Hemlängtan

Du börjar det verkligen sparka in, jag kan inte fatta. Jag har inte haft en sådan hemlängtan förut i hela mitt liv! Jag vill hem, hem, hem, hem NUU! Jag vet att jag är i sthlm och att jag kan göra massor med saker som jag inte kan i lycksele och att jag har säkert flera gger bättre väder än dom har där uppe men ändå! Jag vill ha min älskling och mina vänner ! Jag bryr mig inte om vad som finns att göra bara dom är där, ingenting här spelar längre någon roll och jag blir jätteemo...

Grönan igår,
igår gick vi på stan i flera timmar och sedan kring 4-5 så tog vi djurgårdsfärjan ut till Gröna Lund! Där jag åkte Kvasten 2 gger, det var skiiit kul :) Hade lätt kunna åka den flera gger, men det blir så dyrt när man inte har åkband.. :/ Jag ångrade nästan att jag inte tog ett, fast det är bara jag som vill åka någonting, min familj är ju megatråkig.
Så det var inte så värt om jag var tvungen att åka allting själv, så därför ångrar jag mig inte. Sedan gick vi Lustiga huset, det är ett måste om man är där. Vi skulle också gått Spökhuset men brorsan bangade ur, lol. Sedan spelade vi förstås bort en Himla massa pengar på massa godishjul, och jag vann en Pingu! :)

Idag har jag ingen som helst aning om vad vi ska göra... Det var på tal att vi skulle gå på Fjärilshuset idag, men det avrt så bra väder så jag tror att dom har tänkt att vi ska stanna i husvagnen och softa idag bara. Men det är lurre det med, efter allt gående hittills så tror jag inte mitt knä mår så bra och jag har konstans träningsvärk. Jag hade ju tänkt bli brunast i världen men jag tror inte att jag kommer bli något brun alls :/ Det har ju inte varit så bra väder för solning, det har mest bara varit jättevarmt i luften och molning. Dessutom så åskade den och regnade en MASSA när vi bodde i Knivsta hos min kusin Henrik. Det var megamysigt :) Dock saknade jag Älsklingen ännu mer då och blev på lite deppigt humör, men det gick väl okey.

Men jag ska väl ta mig ut och fixa till min bränna litegrand i alla fall. Och om det finns någon underbar själ där ute så snälla, kom och hämta mig! Dessutom så är det ju inte änns säkert att jag hinner på Åselemarknaden heller! Och då kommer jag att bli JÄTTEemo, det är ett som är säkert. Men vafaan, vi har ju varit borta for ages (känns det som), så vi kan väl fara hem på fredag i alla fall. Tycker jag. Faktist.


2pac feat. Wyclef - Baby don't cry
50 cent - I shot you down (bang bang)
Looptroop - Puzzle


Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0