Svenska B nationellttal - done!

Alltså det kan inte kännas mer underbart! Det jävla talet är avklarat och gjort så  nu behöver jag inte tänka på det. Dock så gick det väl sådär, med tanke på att jag var så nervös att jag höll på att dö men then again, jag gjorde det i alla fall!
Nu så är det bara biologidebatt imorgon och sedan fysikprovet på torsdag, annars tror jag inte att jag har så mycket mer. Förutom matteprovet och franskaprovet nästa vecka - men det är en helt annan femma.

Apperently så kommer man väl att festa i helgen? Utan att jag egentligen visste om det eller är en aning taggad. Men det var ju ett tag sedan jag var på hotellet nu och jag känner att jag faktist vill dit. Men det känns bara värt om det faktist kommer att vara folk ute, vilket det säkert kommer eftersom det är Lucia och allt. Men man ska inte ta ut glädjen i förskott, som jag faktist har lärt mig nu, så jag ska bara chilla hela veckan ut och koncentrerar mig på skolan.

För övrigt så har jag psykologi nu, fast våran lärare är inte här så vi sitter bara framför varsin dator och leker. Men jag måste väl göra uppgiften, eller vi får se hur det blir.
Over and out - ciao!

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Klart. Du är ju suparfan;)

2008-12-09 @ 22:05:54
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0