Oh how they waved at me.

Måste få säga att det är gaalet härligt att jag varken behöver sälja eller dela ut bröd nu på flera veckor - oh halelujah.

Min klocka ringde halv 6 imorse och jag snoozade. Den ringde och jag snoozade. Den ringde och jag klagade mig över att jag inte orkar gå till skolan idag, kollade på klockan och insåg att den var 10 i 6 på en lördag. Då slog det mig att jag skulle dela ut bröd, dock så låg jag kvar i sängen tills Ante skrev att han kom och hämta mig nu, så jag masade mig upp och delade ut bröd.

Min dag har inte varit givande alls, överhuvudtaget - nada. Jag sov till 12, klev inte upp, utan jag satt igång South Park och nördade några avsnitt. Såg en film om min systemkamera och sedan kom mami och papi hem. Lagade tacos and here I am.

Nu ska vi pynta verandan och klä julgranen. Jag tror aldrig någonsin vi har klätt granen såhär sent. Vi brukar alltid klä den ganska tidigt, typ först av alla. Men just i år så har ingen orkat fixa en julgran, plus att papi varit så kräsen att ingen gran har varit tillräckligt bra, så det har helt enkelt inte blivit av. Nu har vi dock en, som papi kapar av just nu så vi ska klä den senare - lycka.

Jag sitter och väntar på att Ante ska höra av sig, vilket han inte göra - asshole - tror han är något. I've got you all figured out mister, you can't fool me. Han är i Skeå och kollar på en bil och svarar inte på mina sms, tack. Well I couldn't care less.

Nu ska jag väl sysselsätta mig med annat. Hade tänkt julmåla mina naglar men det kan jag ju inte göra eftersom vi måste julpynta. Another time then. Since now - that's something I have. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0