Manda.

Kvällen har jag spenderat hos Manda - igen.
Det börjar att bli en vana nu att vara hos Manda, but I like it. Vi hade tänkt att göra biologin som vi har debatt om imorgon, men det blev visst inte så. Först så satt vi, eller mest Manda, och slog in julklappar. Sedan så kom Susanne in genom dörren och slog sig ner.
Vi snackade och garvade åt killar och annat pjöller. Vi bestämde oss för att dra över på Statoil och inhandla snus och godis. Så Manda köpte snus och jag, chocker, köpte godis. Dock så är jag ju snällast i världen och gav godis åt alla. Good for me.
Klockan 21.00 så var det House time och vi såg det och snackade lite emellanåt. Mot slutet drog Susanne hem och Anna kom förbi för att hämta några saker. Min mami skulle gå i säng så jag var tvungen dra om jag inte hade tänkt gå hem - vilket jag inte hade eftersom det är typ -20 grader ute, so I went home.

And here I am, trött men ändå pigg. Även fast jag har sovmorgon imorgon så tror jag att jag ska slänga mig i säng nu, måste nog upp och duscha innan skolan ändå så. Men have a nice night people, good night. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0