Life is life.

Jag har inte så mycket att skriva om just nu faktist, men som den trogne bloggaren som jag är så måste jag skriva något. Jag lever att helt fullständligt jobbigt liv just nu alltså. Skolan känns förbannat jobbig så det finns inte, dock så snackade jag med Johanna idag så det känns nice. Hon skulle höra av sig till mig angående lite studietid - great. Fast sedan så är det svenskan imorgon, jag har ingen aning om jag har den eller inte - funderar på att inte ha den.

PA är åt helvette och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Vi måste snacka ihop jag och Ante, det här går inte. Jag har faan inte tif med allting här i livet, jag är van att vara en fri människa och det är jag inte just nu. Jag är inte van att ta såhär mycket ansvar när det finns så mycket annat runt omkring mig.

Ärligt talat så tycker jag att det kommer bli förbannat skönt att dra härifrån sen, riktigt nice. Jag känner att jag behöver lite ME TIME och inte alla jag känner runt omkring. Då åka iväg och försöka ta reda på själv hur jag vill ha det, för det vet jag verkligen inte just nu - jag vet i princip ingenting. Jag vet att jag vill bli psykolog, that's about it.
"Hitta mig själv" som jag har hört att det kan heta...

Annars så är det inte så mycket som händer just nu. Jul, jul, jul för hela slanten och jag längtar till jul så mycket! Helt galet att det bara är kvar 2 veckor tills jullovet, det känns så snart!
Sedan vet jag inte hur jag ska göra med Mr. SnyggRobert i helgen, jag vet inte heller vad han håller på med. Where are you? Om du inte vill prata med mig så kan du väl säga det i stället?

Men nu ska jag väl bege mig i säng, det är ju past my bedtime already so. Men vi hörs väl gott folk, sleep tight. Ciao.


          A                 L                 E                X          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0