Having a cold.

Det är så TYPISKT.  Varför är det alltid så att jag aldrig är sjuk när det är skola men direkt som jag få lov och tänker leva livet så ska någon högre kraft titta ner på mig och göra mig sjuk? "Nej nej, hon kan inte vara sådär lycklig. Make her suffer." Guess that making my love leave me wasn't enough.

I alla fall, min kväll blev bra ändå. Alexandra, älskling, loggade in på msn och det blev ett hastigt beslut att hon skulle komma hit. Så jag väntade på att hon skulle komma hit och vi skulle se Twilight. Dock så när hon kom var filmen i en sådan dålig kvalité att vi inte ville se den. Så vi sökte efter massa filmer tills vi bestämde oss för att se The Skeleton key, som hon hade på skivan - dock har jag sett den men det var ett tag sedan.

Så kom resterande av familjen in i vardagsrummet och ville se Jeff Dunham - the God - på tv. Såklart att jag slog över och tittade på det i stället. Så satt vi alla och skrattade åt Jefa-fa tills programmet slutade. And then Alexandra went home. /sadface

And here I am och jag tänker gå i säng - faktist. Varför ska jag vara uppe längre? Jag har bannemig varit uppe till klockan 5 dom närmaste dagarna, jag borde ändra på det - i alla fall lite, för idag. Sleep tight people. Ciao!

Btw, jag har julmålat mina naglar! Dock ser man på denna bilden hur kasst gjort det är, haha. Whatever.
- Help me, I have no life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0