Free falling.

Jag har faktist inte så mycket att skriva alls längre. Jag och Ante har gjort massa spontana utflykter på senare tid. Varit i åsele klockan 2 på natten bland annat - och apropå Åsele...
I alla fall, jag har blivit Maple nörd från och med idag, usch. Dock så har jag suttit och nött Diablo 2 dom senaste dagarna, och det är i princip det jag gjort.
Mina dagar har bestått av vakna kring 1-2, satt mig framför datorn, suttit där fram till 12-1 på natten då Ante kommit och hämtat mig och sedan kommit hem kring 4-5 på morgonen. Så har jag levt dom närmaste dagarna.

Fast idag och igår var annorlunda, p.g.a en viss sak. Igår så kom Ante och hämtade mig och vi drog på Statoil och köpte chips och godis. Vi drog hem till mig och la oss i min säng och såg på Van the man 2. När den var slut så tror jag Ante var hög för jag vette faan allt han gjorde, omfg. I alla fall, han drog hem kring 12.

Idag så har jag varit med underbara människor och spelar Med andra ord hos Samuel. Linnea och Greta kom och hämtade mig kring 9 och sedan hämtade vi Marie och drog oss till Samuel. Vi satte oss kring köksbordet och började skrika och skratta som attans medans vi spelade på. Marie och jag vann, alla gånger utom 5, starkt jobbat (med tanke på att vi spelade 6 gånger, haha). I alla fall, jag hade extremt trevligt - thank you.

Nu ska jag lira lite Maple till och sedan blir det säng säng. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0