When there's more to life then just to live.

historia is not the shit, därför jag inte arbetar. jag kommer aldrig att klara den här kursen, men just nu så bryr jag mig inte. lol. jag vill bara hem och sova! krypa ner i sängen med mitt älskade element som ligger där. hihi.

måste faan plugga ikväll, seriöst. nu går det inte att undvika, ikväll måste jag. annars kommer jag aldrig att klara skolan, och det känns inte så bra. så jag måste ta tag i det ikväll och faktsit göra något. historia vore bra, och PA. jag fattar inte varför jag aldrig gör något - jag har ju all tid i världen. jag gör aldrig något.

sedan gjorde jag världens imba upptäckt igår när jag skulle sova. jag släckte ljuset och när jag vände mig om så såg jag att det lyste ifrån surroundet. då var det mina kanye west glasses - dom lyser i mörkret! så jävla überelit det är alltså, omg. haha, jag tycker då det i alla fall. så jag och rickard hade lite roligt åt det ett tag. sedan kunde jag inte sluta tänka på det, så himla fränt. sweeet.

sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0