Vissa dagar känns som vissa dagar.

jag vet inte riktigt vad som har hänt med denna dagen, känns knappt som jag levt den. känns som att det är en vanlig skoldag och att jag har varit i skolan idag. jag är helt slut på, snark. jag funderar på att gå och lägga mig. men vadå, jag har ju inget att göra så. plus att jag vill att det ska bli imorgon!

nu har jag hela min utstyrsel till maskeraden klar! förutom mitt hår, jag skulle behöva en långhårig blond peruk. någon? annars får jag väl vara brunhårig, det är inte hela världen. jag har ju fel ögonfärg också så, men bagateller. mina kläder är då helt klar, och jag kände mig så otroligt söt när jag hade på mig dom! hihi. kommer säkert bli jättebra!

jag tror att jag har benhinneinflammation eller något i benen, jag har ont konstant. och smärtan är som i själva benet. helst om jag legat och sovit och när jag vaknar är mina ben helt cp, som en ilande smärta. det gör inte precis ont, utan det känns mer som att jag börjar bli stel eller förlamad eller något. lite snopet om jag vaknade upp och inte kunde röra på benen. lol.

jag tror bestämt att jag ska sova nu. det känns inte värt alls att vara vaken nu, har absolut inget att göra. plus att jag nog inte orkar göra något, har den konstiga känslan i benen också. ah well, we'll see what happens. shing-shing.


sweetness
you are my happiness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0