Tugga, spotta ut varje vokal hårdare.

ingenting känns värt att göra när det känns som att det är söndag. jag har i princip jävlats med rickardo hela dagen - och inte fyskam med den underhållningen. dock så började min mami klaga på mig för att hon tyckte synd om honom. men pff för medkänsla.

nu försöker jag fixa allt till imorgon. utstyrseln det vill säga. har bara några saker kvar att fixa, sen är det klart. it's going to be so nice! känns verkligen inte som att jag ska ut imorgon. jag menar, det är ju "söndag" idag. ah well, kommer kännas bra imorgon när jag vaknar och inser att jag inte behöver gå till skolan. sweet.

sweet, sweet life on mine. kickass.
LOL! FAG!
mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0