The summer when it's on top.

gårdagen var helt underbart bra! shit alltså, vi hade tur med allt. fast det blev lite kyligt när solen gick ner. men då gjorde vi upp fett med eld och gosade ihop oss kring den.

det blev ganska mycket folk efter ett tag och vi hade det så himla trevligt. det är detta som sommaren is all about. jag längtar tills man lever på detta, jag kommer leva som en gud. I'm loving it, oh yes I do. tack för igår.


födelsedagstårtaN

packning

storfångsteN

älskling

stek

grillZ

life as it is

sen så blev jag full och kunde knappt hålla reda på mig själv så min telefon blev nedstoppad i väskan och där låg den, olyckligtvis. men men, det som inte fastnade på kort fastnade i min hjärna. och den som inte var där missade ju något. kunde inte fått en bättre början på sommaren. helt underbart. again, anytime.
sweetness
fo' shizzle'

Kommentarer
Postat av: LOL

Ja känt int igen En Andreas på bilden när han sitt ner... Jävulen va LOL jag är!! Kung Anka va Chaufför!!! EN ANGAGKGAHA KÖR BILEN FORT FAN JÖÖÖ

2009-05-24 @ 14:56:27
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0