Sweet, sweet Sweden.

nu är man hemma i Sverige igen, härligt. nog för att jag joinat gruppen av "I love Paris" så är det ingenting som går upp emot att andas svensk luft. det var himelriket när man fick känna svensk mark under fötterna, me like.

just nu är jag dock bara i Knivsta utanför Stockholm, kommer mig inte hem till älskade Lycksele för ens imorgon. men jag överlever - hoppas jag. dock så vet vi inte riktigt vad vi ska sysselsätta oss med under dagen. stockholm kanske?

bilder och sånt skit som alla tjatar om kommer upp senare i veckan, kan inte lova att det blir imorgon. jag är le i hela kroppen och måste få tag på alla kort innan jag lägger ut några. så vi får se när det händer.

sweetness
nothing else matters

Kommentarer
Postat av: M.

Man vill som bara tbx te utlanne.. -suck-

Lol, Ho ;D

2009-05-13 @ 13:44:08
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0