Skräpbebis.

lol, givande dag. kanske inte, men rolig var den!
tänker inte skriva så mycket idag faktist. jag orkar bara inte. jag är trött som tusan nu och jag kommer säkert sova jävulen. även fast jag saknar mitt älskade hjärta, fast det kommer hem imorgon. and I'm longing.

fick min balklänning idag! omg vad vacker den är. och jag känner mig som en underbar prinsessa i den, haha. jag har haft på mig den nästan hela kvällen. dock tvingade mami mig att ta av mig den när ante komme förbi och ville plugga. men ah, jag får ju ha på mig den hela nästa fredag! jag kan inte fatta att tiden gått så fort. snart är det över. oh my.
sweetness
ever thine.

Kommentarer
Postat av: ML

SLUT SLUT SLUT TUT

2009-05-28 @ 22:29:54
URL: http://pamillimetern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0