Mammas gata.

and so a day has gone.
tiden har gått så fort nu på senaste tiden, det suger. jag hinner inte njuta av den underbara tid som jag tycker att jag har just nu. plus att jag inte hinner med saker jag måste hinna göra, för att jag prioriterar att leva just nu. dock så borde jag prioritera sånt som inte kommer igen, för leva kan jag göra om en månad. eller ja, det hade jag ju kunnat göra om jag haft ett jobb. jag måste verkligen hitta ett jobb, annars kommer jag inte kunna göra något i sommar. och det känns jävligt tungt. jag tar nästan vad som helst. någon som har ett jobb att erbjuda?

jag har nog kommit på vad jag ska klä ut mig till på fredag! känns skönt på ett sätt, då slipper jag ha panik över vad jag ska vara. nu måste jag bara hitta kläder till det. kan bli lite knepigt, helst min hårfärg. but I will make it. hoppas det blir bra, annars blir jag ledsen. jag kör på seriöst, orkar inte vara sexig denna gången. halloween 2008 räcker i flera år till.

gick och åt glass med bästis idag också, gott var det. vädret var underbart idag, stekigt och varmt. satt ute och solade för mig själv på hålet mellan historian och databaser. it was nice, fast ensamt. men ensamt är bra - ibland. just nu önskar jag inte att jag var ensam. min säng känns way too big för mig nu. hm, fast nu har jag ingen som strippar av mina täcken och slänger kuddar omkring sig när jag sover. lite wierd, prickard.



if I wrote your name in mjukglass
sweetness

Kommentarer
Postat av: M

vad blir de nu då? :D

2009-05-19 @ 00:44:57
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0