If you have time to lean, you have time to clean.

you can call me städarN. jävulen vad jag har städat. igår städade jag ju i Rickards lägenhet och idag har jag städat mitt eget rum. (jag kände att jag inte kunde vara sämre än min andra hälft, haha.) och det blev snyggt jävulen! nu känns det verkligen bra, jag har haft ångest över mitt rum ett bra tag nu. nu slipper jag i alla fall det! one less thing to worry about.

nu ska jag bara se om papi vill hjälpa mig med att sätta upp gardinen för proppskåpet så åker det bort också. plus att jag måste leta efter ett draperi till min garderob imorgon så får jag bort det problemet också, sen är nästan allting klart. önskar bara att jag kunde få bort dom fula och jättestörande lysrören. kanske ska kolla om jag hittar spotlights imorgon också, that would be great.

nu ska jag sätta mig ner och plugga tror jag, fast först - papi!
sweetness
i miss you, miss you
miss yo kiss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0