Hair priority.

jag känner mig konstig i magen, utöver att jag åt så mycket alltså. jag lovar att jag kommer bli sjuk fram till balen, just my luck. jag som aldrig är sjuk, jag kommer bli sjuk på den enda dagen jag inte vill det. är det inte nog med att det verkar ska regna?

gick ner på åhlens idag och köpte hårfärg. så jag hoppas på att äntligen få färga bort min extremt fula utväxt som jag aldrig orkat göra något åt, haha. det ska bli skönt. dessutom så sitter jag just nu i ett prov av mit balfrisyr. det är ju min mami som ska göra den så hon ville öva litegrand. och det behövdes ju! hon insåg att hon måste byta stradegi tills nästa gång, så vi måste förmodligen öva en gång till innan på fredag. jag undrar hur detta ska gå.

jag känner mig helt utmattad idag, och jag vet faktist inte varför. jag har inte gjort något ansträngande. jag funderar på att hoppa isäng nu, med tanke på att jag inte mår särskilt fint heller. men vi får se hur kvällen lämpar sig. man vet aldrig när det är helg!
sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0