For better, for worse.

fördjupning på religionen är verkligen ingenting som jag känner att jag har något större intresse av, verkligen. men det kan väl vara instressant att lära sig nya saker, om jag nu hade den lusten. just nu så vill jag bara att allting ska vara slut så att jag slipper vara här något mer. I'm longing for freedom.

sedan så måste jag tillägga att jag hatar Lyckseles befolkning. ni suger kuk! att ni aldrig kan låta andras cyklar vara ifred, jag fattar inte. har ni en psykisk sjukdom att ni måste förstöra för andra eller? är det inte nog med att ni stal min älskade cykel ifrån mig? jag använder min mamis cykel nu och den har blivit nästan stulen - fast den var låst så dom kom inte så långt. sen igår när jag skulle cykla hem från rickard så hade jag punkas på framdäcket - värt! så jag fick ju gå hela vägen hem. fuck you all. jag hoppas ni blir våldtagen hårt i rumpan!

för övrigt så skenade tiden igår, jävulen vad fort allting gick. drog till rickard kring 9, där det för övrigt var fett med folk i ett moln av rök, och helt plötsligt var klockan nästan 2 ! så jag fick lite panik, lite tur att jag hade sovmorgon idag. sen är det ganska roligt att sitta och titta på när killar lirar tv-spel, för dom blir så uppspelta. jag blir lycklig av att titta på när killar spelar mot varandra, det är en underhållning i sig, haha.

ikväll måste jag faan plugga, det går inte på något annat sätt. jag hatar att det är så mycket i skolan just nu, jag fattar inte hur jag ska hinna. men det ska gå, och det kommer att gå. I can do it. sedan så hoppas jag på att få se min älskade teddybear ikväll också ;) björnbögen no1. me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0