Delade känslor.

en del av mig känner sig stressad till tusen just nu. jag måste ju hinna duscha, fålla upp mitt aprin, sy dit en ficka, höra med mami om hon fixat en peruk, leta åt mina lösögonfranser, kommer säkert upptäcka att jag inte har något lim till dom och så kommer jag bli jätteirriterad att jag inte kollade det tidigare så jag kunde fara och köpa det, fixa hem min sprit på något sätt och säkert andra saker jag borde göra men som jag förträngt just nu. fast den andra delen av mig känner ett inre lugn. jag har lov, det är fest ikväll, jag har fixat min utstyrsel, jag har sprit och allting är frid och fröjd. klockan är ju bara 2.

fick besök mitt i natten när jag sovde. det var mysigt as hell. och verkligen en fröjd i morse när jag vaknade och insåg att jag inte drömt det. dock såsade vi i sängen till klockan 1, så jag känner mig ganska slö idag må jag säga. men ah, sånt är livet.

kändes också nice att starta dagen med en macka, fil, juice och lite Scrubs.
sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0