The start of something new.

Not.
det känns precis likadant som innan lovet och det känns förjävligt. jag hatar att ha samma rutiner och göra samma saker och träffa samma människor hela tiden. varför kan jag inte få någon förändring i livet snart. jag är uttråkad.
just nu sitter jag, som vanligt på måndagar, själv i väntan på lektion eftersom jag är apperently den enda på hela skolan som inte har det. det är tomt tillochmed i biblioteket, och då är det något som är galet! eller så luktar jag illa. jag röstar på det föregående.

blev stressigt imorse så jag glömde mina gymkläder, igen. hata! men så går det när jag är seg, vilket jag varit hela livet och inte lärt mig något av det än så, jag får väl skylla mig själv. det känns som att jag har mycket jag borde göra i veckan, och därför blir jag ledsen när jag tänker på det eftersom jag inte kan städa nere i källaren och alltså inte få flytta in dit än, vilket jag vill! jag hade ju önskat att jag kunde fixat klart det på lovet, men det gick ju inte. eftersom mina föräldrar är glömska och lata, ibland. tur att jag inte dricker längre, då har jag mer tid på helgerna. kanske ska satsa helhjärtat på att fixa det i helgen. för det kommer inte bli gjort i veckan, det kommer varken mami eller papi orka. ibland önskar jag att dom vore arbetslösa.

för övrigt så händer ingenting nytt i mitt liv, bummer. men jag och mami kom fram, imorse, till att det kommer hända något mig något bra snart. circle of life ungefär. kan det inte vara en utlandsresa, snälla. för jag vill verkligen komma bort från den här staden och bara vara med annat folk. inte för att det är något fel på mina vänner, nej nej, dom älskar jag. men jag skulle vilja se andra ansikten när jag tittar mig omkring. det är nästan som att jag är släkt med alla, för jag ser dom ju varje dag. lite konstiga tankar jag fick för mig helt plötsligt. förlåt, det är bara resultatet av en uttråkad Marlene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0