Not much.

det händer inte så mycket i mitt liv just nu.
idag har mami varit ledig så vi har bakat vemlor. (semlor med vanijlsås i, eftersom ingen gillar mandelmassa i våran familj typ). dom blev asgoda! jag mår jättedåligt just nu för jag har ätit för mycket. fast det är ändå wierd, för jag har inte ätit för mycket ändå. jag åt lunch, en semla och sen middag. men ah, I guess it was wrong in some how.

jag är velad hos mathias ikväll också, film. har bjudit över bästis på en semla också, han kommer väl snart antar jag. så jag hade tänkt att vi skulle dra oss dit efter det. jag menar, det är inte som att jag har något bättre för mig ändå så. jag måste verkligen rycka upp mig.

jag har i alla fall fått lite rörelse i mitt källarprojekt nu. papi skulle köpa färg idag men blev kvar hos rickard för länge så det hann stänga. typiskt. men det måste apperently torka först innan jag kan måla där. så dom ska ställa in en fläkt i rummet, så jag hade nog ändå inte kunnat måla det imorgon. but we'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0