Tråkigt som tusan.

alltså det finns ingenting att göra, helt seriöst. eller så har jag bara ett jävligt taskigt liv. för mina vänner jobbar, i princip allihopa - tillochmed alla i min familj jobbar. detta är jag dock så jävla frustrerad över att jag inte ens tänker ta upp det för då kommer jag bli så irriterad att jag inte kommer skriva klart. i alla fall, det är varmt som faan men ingen sol. även fast jag vet att man blir brun även fast det är molnigt - känns det inte extremt meningslöst att ligga ute och sola utan sol?

jag har ingen cykel - eller jag har en cykel men det är inget lås på den så om jag inte har planerat att bevaka den hela tiden så orkar jag inte ta den. så jag kan bara gå dit jag vill och gå är ju inte direkt min starka sida sen den 17e mars förra året. jag borde börja gymma men jag orkar inte ta mig dit på dagarna. jag borde prata med emmoth om min tatuering men samma dilemma där. allting känns så sjukt meningslöst om man är själv. ensam är stark my ass - jag skulle inte klara mig en dag utan mina nära och kära. not a singel day.

jag har myggbett överallt och det kliar som tusan! it's driving my crazy, helt seriöst. jag måste ju vara en myggmagnet för även fast jag aldrig ser några mygg så får jag ändå myggbett över hela mig. jag tror min kropp utvecklar myggbett av sig själv när det blir sommar. what a bitch! anyways, nu har jag städat mitt rum och känner för att lira GH3. men ska jag verkligen göra det? jag går upp och låter vädret bestämma. är det soligt går jag väl ut och lägger mig i solen - annars blir det GH!
sweetness
I forgot to say out loud,
how beautiful you really are to me


Kommentarer
Postat av: Madde

myggbett is not the shit :P

2009-06-23 @ 16:02:43
URL: http://misein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0