There's just no time.

jag har alldelens för lite tid just nu. det finns så mycket som man ska hinna med att jag inte klarar av det. jag har matteprov imorgon som jag egentligen inte har tid att göra, och jag har absolut inte haft tid till att plugga det. så jag kommer förmodligen att få ungefär 1 poäng, om ens det! sen så måste jag ha sär med Johanna, fast apparently har vi religion imorgon, och det hinner jag verkligen inte! så jag vet inte riktigt vad jag ska göra... there's just too much to do and too little time.

nu ska jag i alla fall gå i säng, så jag får lite sömn. jag är hungrig som tusan men har inte haft tid att äta. fullt upp är vad jag har. vet inte riktigt hur jag ska klara mig imorgon. jag kommer att dö av stress. kommer sluta med att jag ligger på golvet i min balklänning och hyperventilerar. ja, ni vet i alla fall vart ni ska börja leta om jag saknas.

måste också dela med mig att jag har den underbaraste killen i hela världen. han överraskade mig med mjukglass på sängen i gårkväll. jag låg och tittade på How I met your mother and he just knocked on my door. sweetest thing ever. you make me so happy sunshine :)
sweetness
sweeter then candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0