The phone is ringing.

galet vad jag har rännt idag. för det första så kom jag ju hem kring halv 5 imorse så det var ju lol. sen skulle jag egentligen upp kring 10, men jag var säkert full fortfarande då, så jag sket i det. sovde bort dagen tills emanuel ringde kring 1-2. fick skjuts med honom till Tannsele där vi fixade ihop vårat flak. sedan så drog vi oss till stan, dollar - ica, köpa massa stohej och sprayflaskor. sedan gick jag med stressemanuel på stan och hjälpte honom med diverse saker. nu måste jag äta och powernapa jävulen eller något så jag får mig någon sömn inatt. det kostar att ligga på topp! dessutom känner jag mig populär idag för min telefon ringer och plingar hela tiden, heh.
sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0