Sunshine, oh dear sunshine.

sjukaste vädret det är idag! I'M LOVING IT. jag har legat ute och läst första boken i Twilight serien hela dagen. dock förflyttade jag mig i någon timma när bestis ringde och tvingade med mig på Lyckan tillsammans med alexandra och martina. men det var nice. direkt jag kom dit ser jag en massa handdukar, en vattenpipa och dunkadunkan hörs på avstånd. första tanken var kevin och co, and it was. shocking.

nu är jag hemma igen och väntar på att papi ska grilla klart maten så jag får äta. känner mig ganska uttorkad även fast jag druckit hundra liter vatten idag, känns det som. kommer säkert få solsting och måste ligga inne i flera dagar - my luck. men jag kan inte hålla mig undan solen nu när den finns framme. jag kunde inte heller prata med Emmoth idag för när jag åkte förbi där var han inte där - bleh. anyways, jag vet ju nu att jag kommer få studiebidraget så jag kan faktist tatuera mig utan att bli skuldbelagd. känns skönt. ut i solen nu igen!
sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0