Moving forward at the speed of snail.

jag är så seg av mig just nu alltså. jag måste verkligen sluta sova bort mitt liv! kommer bli skönt när skolan är slut och sommaren är helt fri, kan jag göra lite som jag vill utan att ha dåligt samvete. då kommer jag ta tag i allting och verkligen göra något av mig själv. just nu känns allting bara så jobbigt, och det finns bara en människa som gör mig lycklig.

jag kommer bli supersjuk tills på fredag, jag lovar! det är verkligen något jag inte vill, så självklart kommer det att slå in. fast nu har ju regnet minskat och det visas ska bli sol också på fredag. kanske inte kommer bli fyskam väder ändå. bara det inte regnar är jag glad!

bestis verkar vara upptagen med serier, som vanligt. dude, it's not normal. förutom om man ser TBBT eller South Park förstås. då är det normal as hell. ah well, jag börjar redan bli trött och det är ett bra tag kvar innan jg får gå och lägga mig. tur att man har sovmorgon imorgon. it's going to be awesome!!


mami provade göra balfrisyren igår också. jag kände mig som guldlock!
sweetness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0