Lazygirl of lazyness.

jag har faktist inte orkat att uppdatera min blogg, därför jag inte gjort det. har allmänt bara slöat idag, legat i sängen/soffan med älski och sett How I met your mother, någon barnfilm på Cartoon Network och lirat Soul Calibur 3. det har alltså varit en winwin dag för mig idag, and I'm liking it.



gårdagen var seg som tusan! trodde aldrig att jag skulle få något gjort, alls. men så kring 23.00 så kom bestis och hämtade upp mig och så körde vi emot Kattisavan för att hälsa på Jennie och hennes party. plus också för att älski hade ringt oss båda och visst hotat bestis att bli riktigt arg om han inte kom dit med mig, haha. he's too cute when he's drunk. och drunk var han, jösses. och det var nog dom flesta som var där. det var riktigt trevligt med vadslagning, kevin som stoppar upp jordnötter i näsan och sedan tappar bort dom där, en hemfärd som heter duga. vi slängde in johan och kevO i skuffen för det blev så många i bilen. johan ställde sig mitt på vägen och pissade en ring runt sig när vi stannade på pisspaus.

väl hemma i lycksele utanför kevins hus så fick vi oss en smärre chock när vi öppnade skuffen. där låg en naken johan, dock inte så ovanligt, men också en naken kevin, har jag hört. kevin drog på sig sona behörigheter medans johan hoppade upp helt näck och löpte hem till sig i sin birthdaysuit. väl hemma drog han fram spriten och hällde över sig, vilket ju var en upplevelse i sig. bestis släppte sedan av jag och älski hos mig och jag somnade förvånandsvärt snabbt, lol.



life's simply not a bitch, kan jag säga med säkerhet. I'm just lovin' it. och för att trotsa teds mami - det bästa händer efter klockan 2 på natten!
sweetness
I like you.

Kommentarer
Postat av: Lito

WTF! Vad suger jag på på bilden? Kevins öra?

Ofta jag pissade i en cirkel! Iofs är det jävligt roligt att göra det :)

Jag var sjukt kladdig när jag kom in. Sprite innehåller nog 3kg socker. Jag somnade i badkaret i 8h sen...

2009-06-12 @ 14:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0